A. ΟΡΟΙ ΤΑΞΙΔΙΟΥ
1. ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΕΠΙΒΑΤΩΝ

Οι επιβάτες έχουν την υποχρέωση

– Να δηλώνουν αληθή στοιχεία κατα την έκδοση εισιτηρίων μέσω του kerkyraseaways.gr ή στα συνεργαζόμενα πρακτορεία

– Να βρίσκονται τουλάχιστον μισή ώρα πριν τον προγραμματισμένου απόπλου στον χώρο φόρτωσης με το όχημα τους

– Να επιδεικνύουν το εισιτήριο τους όταν τους ζητηθεί καθώς και τα απαραίτητα δικαιολογητικά σε περίπτωση μειωμένου ναύλου

– Να αποβιβάζονται απο τα οχήματα -εκτός του οδηγού, κατα την επιβίβαση στα πλοία

2. ΑΓΟΡΑ – ΑΚΥΡΩΣΗ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟΥ
2.1 Οι επιβάτες μπορούν να προμηθευτούν εισιτήρια μέσω των συνεργαζόμενων πρακτορείων ή online μέσω του www.kerkyraseaways.gr
2.2 Τα εισιτήρια μπορούν να ακυρωθούν 24 ώρες πριν την αναχώρηση με πλήρη επιστροφή ναύλου. Απο 24 ώρες έως και τον απόπλου τα εισιτήρια δεν ακυρώνονται
 
3. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΩΝ

Η ΚΟΙΝΟΠΡΑΞΙΑ KERKYRA SEAWAYS θα καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια να εκτελέσει τα δρομολόγια όπως είναι προγραμματισμένα διατηρεί όμως το δικαίωμα να τα τροποποιήσει εφόσον παραστεί ανάγκη

Η ΚΟΙΝΟΠΡΑΞΙΑ KERKYRA SEAWAYS δεν φέρει ευθύνη για καθυστερήσεις ή ανεκτέλεστα δρομολόγια που οφείλονται σε δυσμενείς καιρικές συνθήκες, λόγους ασφαλείας ή δημόσιας τάξης. Σε κάθε άλλη περίπτωση οι απαιτήσεις και τα δικαιώματα των επιβατών ισχύουν όπως περιγράφονται στον νόμο 3709/2008.

4. ΠΑΡΑΠΟΝΑ – ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ

Για κάθε παράπονο ή καταγγελία κατά τη διάρκεια του πλου οι επιβάτες δύναται να απευθύνονται στον ορισμένο για το σκοπό αυτό αξιωματικό του πλοίου και μετά το πέρας του ταξιδιού στον εκδότη του εισιτηρίου ή στην Κοινοπραξία ή στις λιμενικές αρχές, σύμφωνα με το οριζόμενα στη σχετική νομοθεσία.

5. ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ

Για οποιαδήποτε πληροφορία μπορείτε να επικοινωνήτε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στα τηλέφωνα και στα email όπως αυτά αναγράφονται στον τομέα ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ στο www.corfuferries.gr